onsdag 25. februar 2009

Utfordring

Jeg har blitt utfordet av Grace Isabell

1. finn en sang du liker på youtube
2. Legg filmen ut på bloggen din
3. Finn teksten og skriv den 3 linja på teksten på bloggen din
4. Hvorfor liker du sangen?
5. Inviter 6 andre bloggere til å gjøre det samme ..

You spin my head right round, right round
Denne sangen er kul :D Og jeg liker den fordi den har en fet rytme og kul tekst.

Jeg utfordrer et par tilfeldige søtinger som kommenterte forrige innlegg:
Andressa
Anikken
Alexandra
Maria
Sanna
Malin



9 kommentarer:

Andressa sa...

Aaw:D Så koselig ^^

Malin sa...

:D

AlexandraEi sa...

Skal se om jeg ikke kan få tatt den utfordringen snart!;)

Anonym sa...

Hehe, jeg hadde lagt ut akkuratt den samme sangen. JEG ER HEKTA, og den har gått på repeat i tre dager!

It's Aggy bitch! sa...

nice ^^

Malina sa...

Gøy med utfordringer :)

Elin sa...

Digger den sangen : D

Ella sa...

Aldri hørt den før :P

Overland sa...

Den sangen er kuul :D