lørdag 28. februar 2009

Aketur

Jeg er sliten og støl. Idag har jeg nemlig vært på aketur og igår skrek jeg vekk stemmen min i bursdagen til Jenny søta. Det var sinnsykt bra vær, og bra folk så det var kjempe koselig selvom jeg ble veldig utslitt etterhvert. Aking er gøy, uansett alder. Kom dere ut i vintersola folkens, det er bare vinter i et par år til ifølge global oppvarming og i tillegg får du en utrolig deilig følelse å være ute.





Nå skal jeg straks på fridays og spise med venninner. Hva skal dere ikveld da? Kos dere da masse!

4 kommentarer:

Agnethe sa...

Så fine bilder :)

annikken sa...

Masse fine bilder:)

Foresten, jeg tok utfordringen:) Bare jeg hvet ikke hvordan man får film fra youtube til bloggen da.

Anonym sa...

nå fikk jeg utrolig nok lyst å ake :p

Overland sa...

Å så koselig det så ut da :D