torsdag 5. mars 2009

Jeg vil ha sommer



Jeg er så sinnsykt lei av vinteren nå. Ute ligger det fortsatt 10 meter med snø, og det er nesten umulig å gå.

Jeg savner sommeren noe sykt nå. Sol,bikinier,solbrune kropper,solbleket hår,fargerike solbriller, kjekke gutter i bar overkropp, hoppe fra 3-meteren,teltturer,mygg og vepsestikk,saftis,vannkrig,skolefri,løpe rundt barbeint,grønt gress,se på fotballkamper,tivoli,flørting,sene sommerkvelder,solnedgang,plukke blomster,spise jordbær og nye bekjente. Sommerferien er noe helt spesielt, nesten hellig <3>
Sanger som minner om sommeren:
beautiful girls-sean kingston
we break the dawn-michelle williams
no promises-shane ward
endless summer-dj cammy
gasolina-daddy yankee
infinity 2008-guru josh project
kat deluna-am i dreaming
lay all your love on me-mamma mia
love is wicked-brick and lace
another night-real mccoy
når vi två blir en-miio
Følte at det ble veldig mye sommer her nå, men jeg gleder meg bare så mye
Gleder du deg like mye som meg til sommeren?



14 kommentarer:

Malin sa...

Helt klart, er utrolig lei av vinter nå.

Anonym sa...

Jaaaaaa. Jeg elsker sommern! Klarer ikke å vente mer ;(

Elin sa...

Jeg vil ha sommer nå : D
Endelig smelter snøen : D

It's Aggy bitch! sa...

mye bra sommerlåter der ja :D
kan anbefale:
richard marx - endless summer nights :)

AlexandraEi sa...

Jeg eksploderer snart! Jeg trenger sommer!!

AlexandraEi sa...

Jeg eksploderer snart, jeg savner sommeren!:P

Overland sa...

sommersommersommmmmer

Anonym sa...

JAAAAA!! gleder meg sinnsykt, også lei vinteren nå

Anonym sa...

Åh, jeg vil også ha sommer <3

Anonym sa...

Åh, jeg vil også ha sommer <3

annikken sa...

Jaa, vil her sommer er og!! Men nå jeg ser ut snør det som bare fy=/

Agnethe sa...

Jeg og er lei vinteren! Gleder meg til sommer :)

Anonym sa...

gleder meg minst like mye som deg :D

Anonym sa...

hehe