mandag 23. februar 2009

Tjuetredje februar totusenogni

Har du blogg? Skriv i kommentarfeltet og jeg skal sjekke den ut. Jeg har lyst til å lese din blogg!



Ganske sliten nå etter lang og søvnløs natt for så å stå opp tidlig for å dra på skolen. Tenk, jeg lå våken når alarmen ringte. Det tror jeg faktisk aldri har skjedd før. Også tittet jeg såvidt i IKEA katalogen istad og jeg har funnet kommoden min, den har speil 0g greier og plass til å legge øredobbene mine. Prøvde å henge de opp i en snor på veggen, men etter hele greia falt ned 3 ganger ga jeg opp. Så nå blir det vel IKEA tur imorra,så lenge jeg får overtalt Pappa da.

Nå får jeg vel sette meg ned med nynorsk greia som skal skrives til imorra, også må jeg jo se finalen av top model ikveld. Selv om jeg allerede vet hvem som vinner. Lyst til å vite?

13 kommentarer:

Anonym sa...

Takk for det :D
Men det er 2009 ikke 2007 hehe :)

Elines verden sa...

haha, selvfølgelig er det 2009 og ikke 2007. Det burde jeg jo vite :D hehe, har rettet opp feilen nå!

Kristina sa...

hehe, mamma gidder egentlig ikke. hun er litt lei, fordi vi var så gale med det når vi var liten :-D så det er liksom meg som står for bakingen nå da :-D søt blogg du har! :-)

Anonym sa...

Jeg følger ikke med på Top model, men gjorde det før. hehe ;P

annikken sa...

Lykke til med Ikea tur:P
Synes du det det ble en bra vinner da?

AlexandraEi sa...

Jeg elsker IKEA de har så mye forsjellikt der :)

Anonym sa...

Ikea er kjekt! :D

SKN sa...

ikea er koselig, men jeg finner alltids noe jeg vil ha der!!

Malin sa...

Lenge siden jeg har sett Top Model nå. Likevel litt nyskjerrig på hvem som vant. :P

Anonym sa...

Jeg har blogg (H)
hoho.

kos deg på ikea. eller om du var der, kjøpte du noe? :D

Anonym sa...

Utfordra deg. sjekk siden min

Overland sa...

elinover.blogg.no :)

Teit at ho vant, jeg heia på Anya -_-

Malina sa...

Jeg visste også hvem som vant ;) ikeabesøk er alltid koselig!