søndag 22. februar 2009

Banan og yoghurt

God morgen alle sammen :) Da har jeg endelig stått opp fra senga også.

Som den snille jenta jeg er var egentlig planen å dra på gudstjeneste i kirken idag, men orket bare ikke. Stå opp tidlig siste dagen i ferien var ikke særlig fristende, så jeg får heller ta det en annen dag. Som sagt begynner skolen igjen imorra og jeg har skikkelig lite lyst til å dra.


Sulten??

Ser kanskje ikke så delikat ut, men er skikkelig godt. Kutter opp en banan i skiver og heller over masse yoghurt. Nam nam.

Resten av dagen skal jeg bare slappe av og være lat, og kanskje blir det litt kvalitetstid med søstra mi også siden hun er på besøk.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Så godt ut, men liker ikke banan ;p

It's Aggy bitch! sa...

uhm liker heller ikke banan men jordbær med yoghurt er nam :D

Andressa sa...

Nam. Det så kjempe godt ut :D

annikken sa...

Banan og youghurt er godt :D
Det er så kjedelig at det er skole i morra..

AlexandraEi sa...

Deilig med slike dager!

Kristine sa...

banan og yoghurt må jeg prøve :-)