torsdag 19. februar 2009

Gratulerer til megselv

YES YES YES YES
Jeg fikk jobben på tusenfryd. Kan kanskje ha noe med at jeg fikk en ung og koselig dame som intervjuet meg istedenfor en stor og sint gosse. Fikk med meg masse ark og diverse hjem, også skal jeg på opplæring og greier. Så dette blir spennende vetdu. Mitt livs første jobb.

I tillegg til dette fungerer livet ganske fint, synes den "alt er negativt bloggingen" begynner å bli litt oppbrukt, men jeg tillater meg selv å klage på at jeg mangler penger på kortet og påskeegg i lilla kartong. Jeg tror jeg er avhengig på livsstid.



Og slik så min fabulouse kveld ut. Så sier jeg godnatt, håper dere ihvertfall klarer å ha en noenlunde normal døgnrytme. Jeg er vel ikke i seng før om et døgn jeg. Tulla (?)

7 kommentarer:

Malina sa...

Gratulerer med jobben! God natt :)

AlexandraEi sa...

Gratulerer med jobb, kjempe gøy!:D

Ella sa...

Gratulerer med jobben!:D

Anonym sa...

Grattis med jobb :))

It's Aggy bitch! sa...

grattis med jobb :)

frokenlund sa...

Gratulerer :)

Andressa sa...

Gratulerer så mye :D