onsdag 18. februar 2009

Dø din stygge vannblemme

Meg og mine nye favoritt øredobber fra Gina


Det er så utrolig deilig med ferie nå. Det trengte jeg virkelig. Å sove hvor lenge jeg vil, våkne av lyset som skinner gjennom rullegardina og bruke 3 timer på å fikse håret og sminken. Det er luksus!


Idag har jeg og Afah vært på kino og sett på bruder i krig. Morsom film, typisk amerikansk kjærlighetskomedie der du allerede vet slutten før filmen har kommet halvveis.


Hva bruker dere ferien til? (hvis dere har ferie da)

Imorra skal jeg på dybdeintervju på tusenfryd ettersom jeg kom videre fra gruppeintervjuet. Faktisk så begynner jeg å bli litt nervøs, også varer det en god stund også. Får håpe jeg klarer å svare for meg , for jeg har lyst på den jobben.




Også bare for å gi dere noe superviktig informasjon: jeg har fått en vannblemme i munnen. Det har jeg aldri hatt før, også er den gjennomsiktig. Er det normalt? Nå tenker jeg at jeg skal sprekke den og håper at når jeg våkner imorra er den borte og aldri viser seg i min munn igjen.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Takk for det, jeg har ikke ferie så bruker ikke den til noe jobber :-P hehe

Anonym sa...

Håret ditt er så fint!:)

Anonym sa...

Søtt bilde.

Jeg chillern max i ferien :D
(og øver på prøve som er på mandag -.-)

Ella sa...

Vannblemme i munnen?! Huff, det hørtes ikke godt ut!:0

Jeg har ikke skoleferie, men er sykemeldt, og skal kun jobbe en dag neste uke, så jeg drar til Oslo, er jo nesten ferie!:)

Lykke til på intervjuet!:)

Agnethe sa...

Du er heldig som har ferie! Jeg har ikke ferie før om 2 uker (uke 10.) Jeg misunner deg veldig ;D

AlexandraEi sa...

Kjempe herlig bilde