søndag 15. februar 2009

My valentine


Beklager for lite blogging i det siste, men har hatt endel å gjøre. Også må jeg bare starte med å fortelle om intervjuet på tusenfryd. Jeg kom videre til et nytt intervju, og er kjempe fornøyd! Alle folkene der var bare skikkelig koselig. Har virkelig lyst på den jobben. Hele denne uka skal jeg bare nyte vinterferien som jeg har ventet så lenge på og slappe av.





Som alle sikkert har fått med seg var det valentines day igår, eller alle hjerters dag som man også kan kalle det. Dagen der alle med kjæreste forventer noe helt spesielt, og butikkene tjener tusenvis på dyre roser. Jeg tilbragte kvelden med venninner hos Camilla. En ordentlig jentekveld for å feire at vi er single (og bittelitt sjalu på de med kjæreste) Håper alle sammen hadde en koselig kveld uansett om du er singel eller ikke!







4 kommentarer:

Anonym sa...

så fine bilder:-D
Så veldig koselig ut

Anonym sa...

så koselig ut det da :)

AlexandraEi sa...

Nyt at du er singel!;)

annikken sa...

Så koselige bilder=)