søndag 8. februar 2009

Øremassasje

Blir nesten dårlig av å tenke på at det er skole imorra. Denne uka har jeg fullt opp med prøver, innleveringer og masse annet tøys. Også har jeg jobbintervju(!) Går det ann å dø av stress? Det skal bli digg med vinterferie ja!
Denne bikinien har jeg lyst på !
Også har jeg hørt at sjokoladepåskeeggene i lilla kartong har kommet i butikkene ???
Gjett hvem som skal kjøpe de. PÅSKEEGG PÅSKEEGG PÅSKEEGG

En ting som alltid hjelper meg mot stress er musikk, så jeg tenkte å dele litt av mitt musikklager med dere.


Min spilleliste fortiden ser slik ut:
Monica - still standing
Drake feat.Rihanna - I'm back
Beyonce - halo
Christina Milian - us against the world
Jesse McCartney - leavin
Pink - sober
Akon - beautiful
Elliott Yamin - I will wait for you
Enrique Iglesias feat.ciara - Taking back my love
Guru Josh Project - infinity 2008
Kardinal offishall feat. Keri Hilson - numba 1
Lucas Prata - and she said
Nelly - one and only
Neyo - mad
T.I feat. the dream - like I do
The killers - human
Usher feat. Justin Timberlake - If you want to
Chris Brown - erased
Christina Milian - one kiss
Cassie - thirsty

Noe nytt og noe litt eldre, men det funker fint. Også håper jeg alle husket på morsdagen idag. Viktig å takke personen som har gitt oss livet!

7 kommentarer:

AlexandraEi sa...

Hvor skal du på jobb interjuv? Fortell hvordan dte går! :) Har du bloglovin?:)

AlexandraEi sa...

Hvor skal du på jobb interjuv? Fortell hvordan dte går! :) Har du bloglovin?:)

AlexandraEi sa...

Hvor skal du på jobb interjuv? Fortell hvordan dte går! :) Har du bloglovin?:)

Anonym sa...

vinterferie blir digg ;D

therese kristina sa...

Masse bra musikk :) Og bikinien var supersøt :)

Camilla Didriksen sa...

Takk for musikktips :)

It's Aggy bitch! sa...

mye bra musikk! :)
du bør høre Ben E. King VS. Sean Kingston - stand by me : )
tror den passer inn blandt musikken din hehe