tirsdag 10. februar 2009

Om skoledager og å nesten bli påkjørt

Idag ble jeg nesten påkjørt, ja. Av en buss. Orker ikke å gå ut i detaljer om hele greia, men det var ekkelt og jeg hater den stygge busssjåføren !!!

En ting jeg tenkte på istad er at det meste av livet mitt tilbringer jeg jo på skolen. Skolen er livet mitt, det er jo egentlig sant. Og sannsynligvis livet til mange andre også. Og når det først blir helg og ferie, gleder jeg meg bare til å sove og slappe av. Hadde jeg hatt noe særlig til venner hvis ikke skolen hadde fantes i det hele tatt? Uansett hvor irriterende skolen kan være, har du mye å takke den for også. Jeg har opplevd alt mulig, unødvendig dritt og ting jeg kan lære mye mer av enn av kjedelige timer: slosskamper (mange av de) dynking, folk som slår hull i hodet eller i tunga for den saks skyld, flørt, krangling, sladring og til og med litt læring.
Hva slags forhold har du til skolen?




























PS. Ikke glem charterfeber ikveld da. Beste programmet eveeer

5 kommentarer:

AlexandraEi sa...

Det kaka så god ut!:D

Elin sa...

skole er ork -.-

Anonym sa...

koselige bilder :)

Likte 10 klasse bedre enn 1. vgs. Klassen min er så totalt splitta

Stine sa...

Du har et poeng der :p Er jo på skolen utrolig mye..

haha, hinter du til den gangen magnus tryna hodet i pulten og fikk hull i hodet? xD

It's Aggy bitch! sa...

jeg savner skolen :\