lørdag 7. februar 2009

Put your new shoes on


God kveld kjære lesere!
Jeg har blitt sinnsykt dårlig på å blogge i det siste, i know. Målet er egentlig ett innlegg hver dag, men er ikke alltid det er like lett, eller like mye å skrive om.

Sto opp tidlig idag for å dra til byen med Mamma. Fikk litt av hvert, veldig fornøyd med alt jeg kjøpte. Legger ikke ut bilder av alt ennå, men det kommer sikkert senere engang (lover ingenting tho) Nå som jeg endelig har fått meg nye sko som det btw.var 50% salg på, skal de gamle slitte joggisene rett i søpla. Cant wait!
Kvelden har jeg tilbragt med the one and only Kristine. Vi så på over my dead body, komedie som anbefales!! Imorra skal jeg prøve å få farget etterveksten også.
HUSK: morsdag imorra. Har du planlagt/kjøpt noe? Jeg stiller med frokost på senga ihvertfall!


7 kommentarer:

Tina sa...

Gøy å shoppe! Tøffe sko;)
Har kjøpt blomster og lagd kort. Kanskje jeg skal slå til å svi noen rundstykker og kalle det frokost på senga. Elendig til å lage mat:P

Siri sa...

Sv: Takk skal du ha :)

Anonym sa...

Så utrolig søte sko : D

Camilla sa...

fine sko:D

Linda sa...

Kule sko :-)

Elin sa...

Nais sko :D

AlexandraEi sa...

Kjempe stillige sko! Hvor er de fra?:)