onsdag 4. februar 2009

Drikk grønt og husk mattelekser

Utfordring!!

- Gå til Mine Bilder/mapper

- Velg den 6. mappen

- Finn det 6. bildet

- Sett bildet på bloggen og skriv litt om det

- Inviter 6 nye og link til dem. Gi dem beskjed om utfordringen; i mitt tilfelle alle som har lyst! :)

Dette er da bildet jeg kom fram til. Det er et bilde av et bilde(hahahah?) som er tegnet av en utrolig flink dame som kaller seg Fafi. Husker jeg så tegningene hennes i et blad og ble skikkelig fascinert. Har alltid hatt lyst til å tegne sånn.

OGSÅ må jeg bare tipse dere om at tropo er tilbake i butikkene. Den grønne brusen som smakte så digg, men den er bare limited edition så det er bare å lagre opp.

Husker du denne brusen? Barndomsminne for meg ihvertfall!











Og gjett hvem som gjorde matteleksene sine som skal leveres imorra istad. Bare synd at jeg ikke skjønte alle oppgavene, så jeg får dra den gamle " jeg har glemt bøkene mine hjemme" som vanlig, eller bare skrive av noen smartinger :)

14 kommentarer:

Anonym sa...

Sv: Nei, kan ikke akkuratt klage på livet jeg heller :)

Hehe, uff. Matteleksen er den verste!:P

It's Aggy bitch! sa...

aldri likt den brusen hehe :P

Anonym sa...

Kan innrømme at jeg ikke husker den :p haha

SKN sa...

nei husker nok ikke den, jeg er oppvokst med kasse cola jeg .;)

Tonje Holm sa...

SV: Takk for det :)

Malina sa...

Oi, kjempefin tegning ja :)

Elin sa...

husker jeg hadde den i bursdagen min, den er god : D

Tina sa...

Husker den brusen :D Den var jo god:)

therese kristina sa...

Huska faktisk ikkje den :p

Anne Marthe sa...

Tropo er godt :)

annikken sa...

Tropo har jeg ikke hørt om gitt. Høres god ut da:)
No! Jeg gjorde ikke alle matteleksene forrige uke=S

Agnethe sa...

Husker den brusen :D
Fin tegning!

AlexandraEi sa...

Så brusen i butikken idag! Kjempe fin tegning!

Stine sa...

Tropo smaker driiiittt