søndag 18. januar 2009

Hello snow


Ute er det snøstorm og jeg sitter inne i varmen og koser meg.

Idag har jeg vært å sett twilight på kino, for en utrolig søt film! Skulle ønske jeg også hadde en stor og sterk beskyttende vampyr som passet på meg. Det hadde vært noe annet enn visse pingle-gutter.

Blir et kort innlegg nå, samfunnsfagsbøkene mine skriker på meg. Jeg har prøve imorra og må øve litt. Alt i alt har jeg ihvertfall hatt en bra helg, fredag var deppe-dag. men alle har vel noen sånne avogtil?!

Hvordan har din helg vært da?

8 kommentarer:

Stine sa...

deppedag?

Kristine sa...

uff vi hadde skikkelig snøstorm her for noen uker siden, missunner deg ikke!

Anonym sa...

Min helg har hatt mye tull og tøys i seg, gøyt :) Har skikkelig lyst til å se Twilight filmen jeg også!

Anonym sa...

Søøøt header

Anonym sa...

Heheh min helg har vært fin, har slappet av å sånn, deilig <3

Agnethe sa...

Lykke til på prøven i morgen! Søtt bilde:)

Malina sa...

Helgen min var veldig fin, men dagene går så altfor fort!

annikken sa...

Håper det gikk fint på prøva:)
Helgen min har vært vldig bra. Vært på bursdag og håndballkamper:)