søndag 18. januar 2009

En "jeghargjortmyeidag" lørdag

Idag har jeg virkelig stått på, ifølge hva jeg vanligvis gjør. Noe jeg har hatt altfor mye av ihvertfall er dårlig tid.
Jeg sto tilogmed opp halv ti for å trene.
Også synes jeg brun og blid sitt nye slagord burde bli brun og sur. Tok sol der idag, fikk ikke så mye skille også var det sinnsykt dyrt. 80kr for 18 minutter er ran! I tillegg startet solariumet lenge før jeg var klar. Jeg må jo få smurt meg inn med kremen min, og ikke nok med det lagde solariumet skumle lyder. Jeg forestilte meg at jeg skulle ende opp som dama på videoen. Jeg ba tilogmed til gud at han skulle passe litt ekstra på meg inne i solariumet.

Skremmende greier det der. Og hva synes dere om bloggens makeover? Jeg er ihvertfall fornøyd!

4 kommentarer:

Camilla Didriksen sa...

Må bare få si at headeren din var nydelig nå :)

Elines verden sa...

takker :)

Stine sa...

jeg skvatt av den videoen! :p

Anonym sa...

Jeg skvatt jeg også! ;p
Jeg trodde bare noen hadde satt en kamera der jeg ;p Haha, søt blogg Eline ;D

Puss Marthine