onsdag 14. januar 2009

Jobb??

OG hyggelig med kommentarene på det forrige innlegget. Godt å høre at det ikke bare er jeg som mener det.
Har vært hjemme i 2 dager med skikkelige smerter i ryggen, men regner med at jeg blir å dra på skolen imorra siden jeg begynner å bli bra nå.

Uansett, jeg har søkt jobb!!!! Jepp, du hørte riktig. Jobb på tusenfryd. Jeg er egentlig litt nervøs over hele greia, har aldri hatt en jobb før så hvis jeg får den blir det stress, stress og stress.
Men hva gjør jeg ikke for å tjene litt ekstra penger? Jeg er så lei av å være konstant blakk. Mye jeg har planlagt å gjøre og kjøpe til sommeren, og da trenger jeg penger. Jeg likte det veldig godt da jeg jobbet der ifjor, det var sinnsykt varmt, men alle som jobbet der var kjempe hyggelige og vi fikk masse god mat.


Må si vi så bra ut!

Ting jeg trenger penger til:

2 hamstre m/bur og hele pakka

dvd-spiller

tyrkia

bursdagsfeiring

spandere på en liten babbbiisss

norway cup

yoga matte

skins sesonger

Er du også sånn som bare "må" ha masse merkelige ting??

6 kommentarer:

Malina sa...

Hehe, så søtt bilde:) alltid greit å ha litt penger til overs ;p

Kristine sa...

så kult, jeg vil også jobbe på tusenfryd. håper du får jobben da :-)

Stine sa...

tusenfryd er ganske dårlig betalt da :p men er jo bedre enn ingenting x)

hva er en babbis? :p og hva må du betale på Norway cup? XD

joda, jeg trenger
sånn neseplaster som drar av hudorm :p dritdigg
fotopapir
pennal
skjerf
hårstrikker, av alle ting xD

Agnethe sa...

Så gøy da:) Håper du får jobben!

Anonym sa...

Ja, jeg skal kjøpe meg wii nå men blir sikkert fort lei av det :P

Elines verden sa...

neseplaster som drar av hudorm har jeg også, hehe ;p
en babbiss er en babbiss = baby

dårlig lønn er bedre enn ingen lønn ;p !!