onsdag 21. januar 2009

Sliten

Aner egentlig ikke hva jeg skal blogge om nå. Føler at skolen stjeler all energien min, at jeg ikke orker noe. Imorgen får jeg ihvertfall avspasering (siden jeg var servitør) det skal bli digg!! Skal sove lenge og kose meg.
Utenom å ha tatt meg en liten powernap idag har jeg vært å trent.

Dere husker vel kanskje at jeg har søkt jobb på tusenfryd? Uansett nå har jeg fått e-post om at jeg skal på sånn gruppe intervju i februar. Håper virkelig at jeg får jobben! Gleder meg masse til sommeren akkurat nå. Skal sole meg, bade, spise is og pølser og bare kose meg masse.

Også var det karakterkortet mitt; egentlig var jeg ganske fornøyd, men 3'ern i matte kunne vel vært litt bedre. Men sånn skjer. Min eks mattelæreren min er dum og klarte ikke å lære meg noe som helst. Jeg skylder på han!

Jeg har skikkelig lyst på disse skoene, husker bare ikke hvilken side de var på. Noen som vet?

8 kommentarer:

Stine sa...

fikk du 3 i matte? xD hvem ga deg det? :p
Vetke hvor skoene er fra jeg altså, men Uggs er jo ganske like da:p

Caroline sa...

De skoene var sykt søte! Fikk veldig lyst på sånne selv:-) Let me know hvis du husker hvor du fant de da!:-D

Anonym sa...

Skole stjener energien min å. Spesielt blogging

Malina sa...

Vet dessverre ikke hvor de er fra, men de var veldig søte :)

Anonym sa...

Skoene var virkelig søte! Håper du får jobben du søkte da! God helg :)

annikken sa...

Håper du får jobben på tusenfryd:)
Så søte skoene var, litt mere enn vanelig uggs liksom. Vet desverre ikke hvor de er fra..

Elines verden sa...

asbjørn ga meg 3'ern ;p

frokenlund sa...

Kan det hende dei er fra gojane.com? syns eg har sett nokon som liknar der :)