lørdag 24. januar 2009

Idag og igår

Kom hjem fra kirken for en liten halvtime siden. Kirken ja,vært på konfirmasjonsgreier. Vi lå på gulvet, og tråkket hverandre på føttene og etterpå spiste vi kaker. Lærerrikt!

Igår var jeg på kolbotn torget. Var skuffende å ikke finne noe klær egentlig. Kjøpte meg en glittereyeliner og en maskara da + deilig sorbet is.


Maskaraen jeg kjøpte heter; false lash effect av maxfactor og jeg er kjempe fornøyd. Børsten er stor, sånn som jeg liker den. Anbefaler den virkelig. Den er helt ny, og jeg kjøpte min for 169 kr.





Ikveld skal jeg på kino og se død snø, det blir kos.

Hva skal dere finne på ikveld?

10 kommentarer:

Anonym sa...

SV: nja. smaker litt.. blod :p Men går over etter 10 sekunder :p

Thea sa...

I kveld har jeg tenkt til å kose meg hjemme med familien min :)

Stine sa...

nei, jeg har 5 :p har ingen 6ere jeg x)
haha, vi lå ikke på gulvet xD

Vet ikke, se Spellemannsprisen kanskje? Spise taco med pappa :)
(altså, mamma spiser med sånn jobbgreie, har ikke skilte foreldre 8D)

Saha Carter sa...

Takk ,det skal jeg :-D du også!

frokenlund sa...

I kveld skal eg bare slappe av :)

Malina sa...

Nam, så ut som en god is :)

Agnethe sa...

Den mascaraen er så kul!
Kos deg på kino da :)

Anonym sa...

så utrolig søt blogg du har! :-D
likte headeren din<3

Anonym sa...

gjøre matte :(

Anonym sa...

gjøre matte :(