torsdag 29. januar 2009

Vinterdager



Først skal jeg bare si; det med ny blogg droppet jeg helt. Skjønte ikke så mye av blogg.no, grunnen til at jeg ville bytte var fordi at der er det sånn at du kunne se antall lesere greier.
Har vel ikke skjedd noe spesielt i det siste,utenom at jeg har forsovet meg hver dag denne uken. Jeg skrur av mobilen i søvne, og husker ikke engang at den har ringt. Imorgen er det endelig fredag. Det skal bli digg :D
Også kommer det sikkert 80-talls bilder i helgen, bare å vente å se.

7 kommentarer:

Maja Solfall sa...

Takk søta! :-)

Skal ta medier og kommunikasjon som mitt andre valg! Vurderte det lenge, men siden jeg er så usikker på hva jeg skal bli, velger jeg å gå studiespesialiserende.

Anonym sa...

så søte bilde :))

Anonym sa...

du kan faktisk se hvor mange som har vært på siden din er på blogspot også :-) det er bare til å gå inn på "vis hele profilen min". og tusen takk for kommentaren!
du har utrolig søt blogg du også, tror jeg foressten har sagt det før også :-) hihi!

Sarah sa...

fine bilder :)

Malina sa...

Søte bilder :)

Anonym sa...

haha, ser ut som du sparker hu ene. Stakkar

Stine sa...

haha, bra bilde det nederste altså :p
jeg vil og være med på nattvolleybalcup :(